20 feb. 2014

PAINE CU CARNATI

...am vazut acest model si abia asteptam sa il incerc. M-am bucurat  ca am reusit  si am  cucerit din nou. Pozele sint superbe...si nu ma pot abtine sa va arat ce am servit la micul dejun...Cum am construit totul? destul de simplu, am facut un aluat de paine din maiaua aia nebuna (crazy wilde yeast) ca sa nu o arunc, am intins aluatul, l-am crestat in fasii dupa care am asezat carnaciorii dupa cum se vede. Am uns apoi cu ou si am presarat chimen, am copt totul la cuptor Am asortat cu o salata de varza cruda si putina maioneza...acum fiecare poate face cum ii trazneste prin minte, si eu la rindul meu m-am inspirat de la altii...apoi am improvizat. Are efect la cei din jur...care deja au comandat produsul ca aperitiv pentru zi aniversara...hm..ce simplu!
Tips: acesta paine se serveste calda.
Daca va reuseste puteti pretinde premiu...e delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu