24 ian. 2014

MAIA PREA SALBATICA

Help! maiaua s-a luat dupa mine, salbatica!....nu m-am indurat sa arunc nimic dupa sfaturile Codrutei (wild yeast). De obicei nu-mi place sa arunc ceea ce inseamna mincare. Am depozitat restul de maia mereu in frigider folosind un Tutto Fresco de la Tupperware, dar atit de puternica a devenit incit a dat pe dinafara...mai ales cind s-a trezit pe masa...draga de ea! Nu stiu daca am facut bine, cert e ca traieste, am parte de un experiment continuu si nu imi ramine de facut decit sa caut o solutie de a folosi aceasta maia cit mai rapid. Ma distreaza enorm ideea ca am dat nastere unei entitati care sper sa nu ma inconjoare prin toata bucataria...

Pentru cine vrea sa incerce, garantez o maia capabila, daca urmeaza indicatiile Codrutei (maia-drojdie-salbatica).
Painea Bio (click) a reusit, are un gust aparte si se poate consuma fara nici o indoiala ca ar putea dauna in vreun fel sanatatii.
Studiez in continuare.... vreau sa gasesc o modalitate de a  obtine painea mult mai rapid, adaptind retetele si folosind bolurile  Tupperware care ar trebui sa ma ajute in ceea ce priveste reducerea timpului de dospire.
Pe curind, sper sa nu ma innec in maia intre timp!

2 comentarii:

  1. Mihaela B11 mai, 2014

    Fa-o turtite si usuc-o la soare. Tot de la Codruta stiu. E super asa uscata!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, am sa studiez problema...e interesant si asa.

    RăspundețiȘtergere