3 mar. 2014

40 MUCENICI DE CASA

M-am gindit cum sa ma fac iar pretioasa fara sa muncesc asa de mult la ei...si  mi-a venit o idee pe care vreau s-o impartasesc tuturor celor care de mult timp au renuntat la bunele, sanatoasele indeletniciri si anume de a-si face mucenicii in casa. Nu-i mai cumparati, faceti strict 40, aaaajung pentru o zi si nici nu ingrasa! ;) Imi amintesc...ce sesiune homemade faceam cu mama, 8-uri multe , multe multe...de nu se mai terminau...si nici nu stiam prea bine de ce...
Asa ca, am dat o tura prin podul casei si am inceput sa rascolesc prin niste genti imense unde stiam eu...ca avem o ustensila special facuta care sa-mi sara in ajutor pentru a da forma perfecta 8-urilor...evrika! e veche, din alama si functioneaza!...M-am vrednicit, am facut aluatul de mucenici...1 ou, 3oo gr de faina si apa (cit sa obtin un aluat normal )
...si am inceput sa ma joc...Bineinteles ca mi-am propus sa nu depasesc cifra de 40 si i-am  numit pe toti asa cum scrie la carte.Voi stiti cum ii cheama? Inca nu i-am fiert, ii voi inneca pe 9 martie dimineata si voi respecta traditia.


  

Tips: rumeniti si uscati un pic mai mult, vor fi mai apreciati de catre copii...

2 comentarii: