26 ian. 2014

PASTE CU CIUPERCI SI BACON

O varianta rapida si gustoasa se poate obtine oricind avem pofta de paste. Eu am folosit de data aceasta si ciuperci si niste bacon...intr-o furie de a consuma aceste ingrediente de teama sa nu le arunc din frigider...se pot realiza astfel doua feluri: paste cu ciuperci, sau paste cu bacon pentru cine prefera carnea, sau si una si alta...
 Am asternut apoi, cu imaginatie, totul in farfurii...am pus in mijloc ciupercile sau bacon, le-am imprejmuit cu paste, am presarat legumele maruntite, putin parmezan si putin piper...arata apetisant...

Legume in Turbo Chef
Bineinteles ca am pus rapid in functiune vasele de la Tupperware care mi s-au lipit deja de suflet...nu spun asta pentru a le face reclama, insa sint foarte utile, scutesc timp si nu ma aburesc (la propriu). 
Este vorba de vasul in care am "fiert" pastele,  TERMOTOP CHILLI Multi server si de  micutul TURBO CHEF cu care am maruntit citeva legume 
(usturoi, ardei iute, ardei gras, frunze de telina) pentru a fasona pastele si a le aroma. 
Voi ilustra cu imagini citeva etape de preparare a acestor paste, care per total nu cred ca au durat mai mult de 25 minute.
legume maruntite la Turbo Chef
Legumele se maruntesc in citeva secunde si pot opta pentru gradul de maruntire al acestora. eu am dorit sa arate marunte astfel ca am urmarit cu atentie interiorul.
Pentru cine doreste sa le aiba mai mari sau mai marunte isi poate reduce sau mari numarul de "trageri de sfoara"  (puteti vedea aici!)
De asemenea acest mix de legume poate varia in functie de preferintele fiecaruia...si poate fi condimentat in mod divers.
Eu am ajuns sa ma distrez la maxim in bucatarie cu aceste produse, in primul rind ele insele reprezinta niste idei faine de reducere a timpului alocat pregatirii mincarurilor, in plus si cei de pe linga mine imi pot sari in ajutor folosindu-le.
Termotop Chili Multi server
Pregatirea pastelor nu mai reprezinta un stres pentru mine in sensul ca stateam cu grija de a nu se prinde de fundul vasului in care le firbeam si, nu mai umplu bucataria de aburi...si nici nu mai stau cu geamul deschis sa-i dau afara :)
In ceea ce priveste materialul din care aceste vase sint confectionate, stau de asemenea  linistita, caci TUPPERWARE isi garanteaza produsele pe viata, ele fiind facute special pentru ce sint destinate.
pareparare bacon
TERMOTOP CHILLI Multi server este prevazut cu un recipient interior perforat (ca un fel de sita) care la final permite eliminarea lichidului fierbinte in care au stat ciupercile si pastele. Acest vas este ideal de asemenea pentru a realiza legume semifierte ...voi posta in curind si acest fel de mincare, foarta sanatoasa pentru organism - consumul de  fibre.
La Termotop am pus apa clocotita peste paste si ciuperci si am asteptat exact cit scrie pe pachetul de paste ( in cazul acesta 10 minute), timp in care am pregatit baconul si am maruntit legumele in Turbo Chef. 
dupa 10 minute...in TERMOTOP CHILI
Dupa ce am scurs pastele cu ciuperci, am adaugat putin unt, si putina sare  pentru a da gust.
Fiecare poate face ce vrea si cum vrea, eu asa am procedat si chiar am avut succes!
Baconul l-am perpelit un pic prin tigaie, spre sfirsit am adaugat ceapa maruntita si putin suc de rosii (productie proprie), pier, busuioc si putin cimbru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu