26 feb. 2014

CIUPERCI CU BRINZA

.
O idee de moment...am oparit pentru 30 de minute ciuperci champignon in Termotop Chili de la Tupperware, am exclus coditele si am facut un mix din brinza, ardei capia rosu, usturoi, frunze de telina, cu care am umplut fiecare ciuperca. Am adaugat putin ulei de masline si putin piper. Am ornat cu morcovi taiati si am cucerit spectatorii...si de data aceasta.. Acest fel de mincare se poate servi la cina, sau ca masa de prinz..d.e fapt cind aveti chef si pofta. 
Aceste ciuperci mi s-au parut mult mai bune preparate in acest mod, nu a trebuit sa le mai introduc la cuptor unde s-ar fi copt si s-ar fi deshidratat, astfel ele raminind crocante si pline de savoare. Recomand acesta varianta celor in pana de idei prin bucatarie.
Termotop Chili - Tupperware

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu