29 iul. 2019

TIMPUL ARONIEI

Dragii mei,

M-am hotarat din nou sa va scriu...azi, despre ARONIA sau SCORUSUL NEGRU cel responsabil cu minunatele fructe. De ce? pentru ca: in primul rand il am, il iubesc si nu ma despart de el pentru nimic in lume...e ca mitza de linga casa sau cainele salvat de pe acelasi camp ... si plantat in gradina mea unde...are loc toata lumea buna!
Acest arbust de care m-am indragostit fara sa ma gandesc prea mult, mi-a oferit in acest an din nou surpriza de a inflori si de a rodi, desi cu un destin asemanator, inradacinati in aceeasi tarana, ne-am dezradacinat..si am luat-o de la capat, intr-o lume mai buna , in tarana de ACASA!
Imi curg aceste randuri si le scriu pentru ca asa a fost! Insa ARONIA ramane ARONIA in simbioza cu mine, o ingrijesc si o apreciez la maxim...chiar daca la inceput nu eram atat de convinsa ca 6 bete pot face minuni.
Da, sunt fructe pline de vitamine cu un gust aparte, cu proprietati SUPERbenefice din care poti construi de la un simplu ceai, compot sau suc la o dulceata fina, deosebita careia ii poti da diverse destinatii...in clatite, ca topping pe inghetata, de ce nu pe o felie de paine prajita cu putin unt...si un ceai caldut iarna, intr-un iaurt etc. si  ce va mai trece prin cap. 

Insa cu o conditie doar,  sa faceti rost de fructe! 

Cu mare drag va impartasesc  SURSA de unde puteti procura acum, in acest timp...destul de scurt aceste fructe...punandu-va la dispozitie acest link

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu