14 ian. 2018

LEMONLITIS BY OTILITIS 😋

Ador la maxim acest desert, e a doua oara cind il fac dupa o reteta pe care doar incerc sa mi-o imaginez pina cind simt gustul acela...dulce acrisor, usor racoritor...ohh da... si vacanta de la Saliris, caci de acolo mi-a venit toata inspiratia..
E destul de usor de realizat...De data aceasta am folosit 2 pachetele de pudding de lamaie, cu modificarea indicatiilor de pe verso...in sensul ca 1/3 din cantitatea de lichid rece in care a trebuit sa dizolv continutul plicului, a fost suc de lamaie. E totul dupa gust, am pus suc de lamaie si zahar (sau indulcitor) pina am obtinut ce am dorit.
Apoi gelatina am preparat-o din limonada si am adaugat putin turmeric pentru a accentua culoarea galbena. Aceasta gelatina o fac un pic mai dulce decit crema, pentru a contrasta un pic gusturile....si uite asa se obtine aceasta combinatie de dulce-acrisor, doua gusturi total distincte care dau savoarea acestui desert.
E un desert rece, e bun si iarna daca stai linga o soba...dar si mai bun e vara cind il scoti din frigider..si mai vrei unul si inca unul....e adorabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu