18 mai 2014

SOCATA

Dupa ce ani de zile am spart borcanele la propriu...anul acesta am primit o sugestie (multumesc Elena!)...sa fac socata la galeata...desi aveam acest produs de la Tupperware nu ma gindisem inca, cum sa-l inaugurez. Cum drumurile imi fac de lucru si urechile imi stau ciulite tot timpul...am prins si aceasta idee. Culmea! se potriveste capacitatea galetii cu reteta de socata din Cartea de bucate a Silviei Jurgovan: 8 l de apa, 1 kg zahar (eu am pus miere...), 5 lamai potrivit de mari (exista lamai bio!) si 10-12 flori de soc....
Culorile se imbina tare frumos...abia astept sa fie gata!


Dupa 4-5 zile lasata la temperatura camerei ar trebui sa se aciduleze un pic. Atunci e momentul sa fie strecurata si pusa in sticle, la frigider. Pe masura ce trec zilele ea devine din ce in ce mai buna!



Un comentariu:

  1. Bravo, arata super! si noi avem facuta in galeata rosie! Va aducem marti la intalnire!

    RăspundețiȘtergere