18 feb. 2014

QUESADILLA CU SOS TZATZIKI

O reteta de inspiratie ...intr-un moment de trecere de la iarna la primavara.
Nimic nu m-a miscat mai mult zilele astea cind am zarit ghioceii supravietuitori. De un alb imaculat, cu urme de zapada topita...si primii lor vizitatori...vizibili insetati si atrasi de fina lor mireasma imprastiata sub timidele raze de soare..
Asa m-am binedispus si am dat o mina de ajutor celor ce scandau de dimineata "Quesadilla! cu sos tzatziki...sa fie!"
Mi-am ales un singur pas sa fac, numit "lipia"...pe care am facut-o dupa indicatiile Codrutei (de aici) dar cu mentiunea ca drojdia a fost instant si salbatica. Am gasit-o, ce-i drept la dm la un pret destul de piperat, insa mi-am spus ca trebuie sa am si varianta asta prin bucatarie.
Ne-am pus pe treaba deci,  lipia, sosul tzatziki (iaurt, marar, castravete proaspat taiat bucatele, putin usturoi si un praf de sare), iar umplutura poate fi orice combinatie va trece prin cap, dar neaparat sa contina putin cascaval ras. Noi am calit piept de pui, taiat bucatele, cu putina ceapa si ardei rosu,sare dupa gust. Pe foaia de lipie, am repartizat compozitia doar pe jumatate, am indoit apoi si am lasat un pic totul in tigaie pentru a se topi cascavalul si sa lege celelalte ingrediente. Dupa ce totul pare legat se pune pe o farfurie si se acopera cu sosul tzatziki. Daca dispare rapid, inseamna ca reteta a reusit! Eu am si uitat ce mi s-a intimplat...am doar citeva flash-uri privind imaginile...

INCERCATI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu