7 feb. 2014

CHAMPHYS PASTA

 ...dah, mi-e greu sa le denumesc..dar sint paste cu ciuperci champignon...nu stiu daca au vreun nume insa mi s-a parut o combinatie buna. Am folosit paste din orez, ciupercute champignon, am facut un pic de maioneza cu ustoroi, am condimentat cu piper si un pic de oregano. Am fasonat la sfirsit cu ketchup din productie proprie, citeva masline si frunze de telina...
E o varianta de mincare fara gluten pentru cine tine acesta dieta...dar o poate servi oricine..
Am garnisit totul cu talent, am asortat culorile si am atacat...


Termotop Chili - Tupperware
Am alocat pentru pregatirea acestei cine cca.15 minute, din care 10 minute pentru a curata si spala cipercutele, apoi 5 minute in TERMO CHILI de la Tupperware in care am preparat pastele impreuna cu ciupercile. Iubesc din ce in ce mai mult acest vas care imi scuteste foarte mult timp si nu imi mai inunda bucataria de aburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu