9 aug. 2017

TARTA (alias Tort) DE MURE...

...de la mure mi se trage...da...o adevarata alta minune din gradina noastra...e timpul lor si uite cum devin iar vrednica, vrednicuta.
In fiecare zi le urmaresc pe cele coapte si le culeg cu mare drag...multumesc natura!
Si uite asa, in acest timp imi trec prin minte tot felul de idei...tarta, tort, dulceata...nimic nu trebuie ratat! asa ca azi am inceput cu tarta care a iesit atit de mare cit un tort! 😜...deci 2 in 1..


                                                                              

Repejor am incropit blatul - din clasicul pandispan  pe care l-am taiat in doua, o crema de vanilie realizata conform instructiunilor de pe plic 
(am folosit crema de tarte de la Costello), citeva prune, un pic de pepene rosu, citeva feliute de piersici....si bineinteles..MURELE, si,  geletina pentru tarte, apoi...multa imaginatie...iar frumosul nu intirzie sa apara!

 Tips: la crema am adaugat un pic de unt la temperatura camerei, coaja de lamaie si un strop de esenta de migdale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu