21 apr. 2017

SINGUR(A) ACASA...IN VARIANTA CU SARATELE 😺

 😺..o zi cu ploaie multa la Bucuresti..si pe alocuri cu zapada chiar..uhh ce primavara...
Cum totul e cenusiu si rece in jurul meu am incercat sa schimb atmosfera si sa fac ce-mi place muuult, chiar mult de tot...caci culmea mai sint si intr-un scurt concediu de odihna..dah dah dah..deloc deprimant desi afara e cum e..

Asa ca am dat drumul la banda..ce miros...ce pofta de saratele...si de ce nu un ceai bun si fierbinte linga ele..un ceai de mere cu scortisoara si un pic de miere, care imi aduc aminte de locurile de unde le-am procurat...Macedonia..ooo...concediul de anul trecut...mda...am dat drumul si amintirilor...deloc, deloc nu e urit azi...

Bilute multe, rabdare..asa si asa..caci tare greu se umple cosuletul...cum e gata una, cum o infulec...hahaha...nu e nimeni linga mine sa ma concureze..😻
Cu greu, tare greu am reusit sa fac o poza cu cosuletul plin....dar am reusit!

Reteta e foarte simpla, mai exista pusa pe undeva pe blog, insa nu e ceva batut in cuie, eu o fac la ochiometru mai ales atunci cind constat ca am in frigider diverse sortimente de brinza pe care nu m-am indurat sa le arunc. Atunci cind lumea ajunge sa le ignore...le bag in congelator si cind ma apuca pofta de minunatele saratele le folosesc negresit.
Deci...niste brinza rasa (nu conteaza sortimentul), iaurt, unt la temperatura camerei (cca 1/2 din pachet), un ou, mac, chimen, sare si faina cit sa iasa un aluat ferm care poate fi modelat in bilute...Apoi neaparat un aparat de saratele , bine incins pe ochiul de la aragaz...multa rabdare si bineinteles pofta!
Daca se intimpla sa fii si singura acasa...yupiiiiii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu