5 feb. 2014

PUI CU LEGUME CALITE SI CROCHETE DE CARTOFI

Putin timp alocat, si usor de preparat. Puiul l-am calit fara nici un fel de grasime, am adaugat legumele (ceapa, ardei, ciuperci), am scazut bine totul si la sfirsit am dat cu condimente...orice va place se poate pune. Eu am pus putin usturoi, piper, marar si niste chimen.
Crochetele le-am construtit astfel: am fiert in coaja 3 cartofi, i-am racit un pic, decojit si apoi i-am dat pe razatoarea metalica pe partea cu zimti mici si lunguieti...am adaugat cascaval ras in aceeasi maniera (se poate pune si brinza - fiecare ce are prin frigider), 1 ou, si putina faina de orez (poate fi orice fel de faina, sau fara!) Faina intarasete putin aluatul...de aceea se poate renunta...eu am pus! ...apoi, putina sare. Se obtine un aluat moderat ca densitate, si se fac bilute. Le-am tavalit un pic prin faina de orez si apoi le-am prajit in ulei de palmier...se pot praji in orice fel de grasime, eu l-am ales pe acesta. 
Aceste crochete se pot consuma cu iaurt, smintina, ketchup...sau ca garnitura la orice! sau pur si simplu ca atare. Nu contin gluten!...bineinteles daca nu veti folosi faina de griu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu