2 ian. 2014

RULADA DIN CARNE CU OU


Aceasta rulada obisnuiesc s-o fac de sarbatori folosind carne in functie de timpul in care acestea au loc. De Revelion sau Craciun o fac din carne de porc (pulpa), de Paste poate fi facuta din carne de miel sau piept de pui sau de curcan. Are un aspect apetisant atunci cind o tai in felii si de asemenea infrumuseteaza masa...pina la un moment dat cind platoul se goleste.
Este foarte simplu de realizat: am cumparat o bucata de pulpa de pork, am taiat-o felii pe care le-am batut ca pe snitele cu ciocanu' de carne...parca asa ii spune , nu?...astfel subtiind felia de carne si in acelasi timp fragezind-o. Am asezat feliile de carne astfel batute, una un pic peste alta, pina cind am obtinut o suprafata de carne capabila sa inveleasca ouale (4 buc de oua fierte si evident decojite), am condimentat-o cu piper, cimbru, sare, oregano...etc...dupa gust. Am rulat, am invelit strins ruloul obtinut in hirtie de copt, l-am asezat intr-o tava de kek, a adaugat apa, ceapa, sare, condimente si am bagat totul la cuptor cca. 1 ora , la foc mijlociu. Dupa ce am scos-o din cuptor, am extras-o din tava, si am lasat-o sa se raceasca in hirtia in care am impachetat-o. Cind rulada e rece se poate taia felii...si daca nu va puteti abtine..o puteti devora.
De asemenea, daca ramine ceva din ea...se poate pastra la frigider...eu am pus-o frumusel intr-un bol Allegra de la TUPPERWARE, sa fiu sigura ca o voi regasi maine la fel de proaspata.

http://otilitis.blogspot.ro/p/blog-page_2.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu