19 ian. 2014

PAINE CU NUCA

Variatiuni pe aceeasi tema...cind te obisnuiesti sa-ti faci painea in casa, usurel prinzi curaj si, arunci te miri ce in ea...cum am facut si eu acum. Pur si simplu am trecut pe linga saculetul cu nuci din camara...si mi-a incoltit imediat ideea de a face o paine cu nuci. Am urmat reteta clasica de paine (aici e reteta) la care am adaugat 50 gr de unt topit la a doua framintare si o mina de nuci.

Bineinteles totul s-a intimplat rapid (cca. 10 min / dospire) in acelasi bol Nuovo Clasici de la Tupperware, incep sa-l iubesc din ce in ce mai mult cind vad ce paine frumoasa reusesc, de fiecare data, sa fac .

Succesul este garantat, mai ales daca presari si un pic de pasiune.

Feliile pe care le-am taiat subtirel, le-am uscat in cuptor si voi face din ele bruschete...nu am reusit inca, caci m-am apucat de altele....dar cu siguranta vor ajunge si ele pe blog imediat ce le voi tricota ;)

Sper ca am reusit sa fiu destul de convingatoare...faceti paine in casa, e deconectant si  sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu