6 ian. 2014

ALIAS "prajitura cu visine"

Reteta:
click aici!

Si cum evenimentele nu intirzie sa apara, m-am gindit sa mai fac un alias..."Prajitura cu visine"...
Am urmat pas cu pas reteta, insa de data aceasta am folosit fructe din trei dulceturi diferite: de visine, de struguri albi si de capsuni, bineinteles toate facute de mine. Fiecare dintre fructe a imprimat arome diferite in locurile unde eu le-am plasat, in plus am reusit sa creez un mozaic  in felia triunghiulara pe care am obtinut-o.
Felia taiata trebuie sa apara in forma de triunghi, de asemenea spectaculoasa si apetisanta.

Tips: Aceasta prajitura se va taia perfect numai si numai daca e lasata sa stea o zi macar pentru a se inmuia rulorile sub frisca cu care le-am asamblat inainte de ornare, sau...daca nu exista acest ragaz...mama mi-a spus...(insa dupa ce eu am comis-o si servit-o, dar nicodata nu-i tirziu!), ca, rulourile se pot stropi cu un sirop inainte de a le lipi cu frisca, pentru a se inmuia in prealabil. E foarte buna ideea!

 Si cum a trebuit sa o share-uiesc cu multe persoane, i-am asigurat si transportul...cu o tortiera telescopica superrrrfaina de la TUPPERWARE...e foarte comod de folosit si o recomand tuturor celor care indraznesc sa faca o astfel de investitie. Dispune de un capac ajustabil pe inaltime, cu sistem de inchidere si blocare. De asemenea, odata cu tortiera a sosit si paleta de tort, foarte utila si ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu